Съобщение за защита на личните данни от Молсън Корс
Този сайт използва бисквитки и други проследяващи технологии, необходими за да се поддържа функционалността на сайта, да се анализира използването на сайтовете ни от Ваша страна, да се предоставят реклами и персонализирано съдържание с оглед нашата маркетингова политика, както и за да се предоставя съдържание на трети страни, с които имаме отношения. Моля, прегледайте нашата Политика за защита на личните данни за повече информация относно политиката ни за бисквитките. Приемете всички Бисквитки или Настройки за бисквитки.
Посети сайта

ОТГОВОРНАТА КОНСУМАЦИЯ

Ние, в Molson Coors, поставяме безопасността и удоволствието на нашите потребители на първо място и това е начинът, по който създаваме връзка за цял живот. Целите ни до 2025 г. ще гарантират, че ще продължим да работим заедно, за да поддържаме убеждението на потребителите, че бирата има подходящо място в обществото и се вписва в един добре балансиран начин на живот. Наша цел до 2025 г. е да реализираме ефективни програми за предотвратяване на употребата на алкохол от непълнолетни лица, както и на шофирането в нетрезво състояние на територията на всички страни, които са част от нашия пазар.

 

ПРИБЕРЕТЕ СЕ ВКЪЩИ БЕЗОПАСНО

Molson Coors подкрепя редица инициативи в страните на чиито пазари оперира, за да помогнем на нашите потребители да се приберат вкъщи безопасно. В различни страни, чрез партньорството ни с транспортните компании, 1-800- TAXICAB, Uber и определени шофьори, ние се грижим пиещите бира да имат различни опции да се приберат вкъщи безопасно и никога да не шофират, когато са пили.

  • Уникалното ни партньорство, известно като TaxiGuy, е помогнало на над 5 милиона канадци да се приберат безопасно вкъщи с 172 900 курса през 2016 г. Научете повече тук.
  • От 2008 г. нашата българска компания Каменица АД провежда кампанията "Алкохолът е лош шофьор". През 2016 г. кампанията използва киното, за да обедини и ангажира още повече хора.
  • В Босна и Херцеговина през 2016 г. достигнахме над 500 участника с програмата ни ’’Нова година без жертви’’ целяща да повиши осведомеността и безопасността на движението по време на празниците. В партньорство с местното Министерство на движението по пътищата и Републиканската агенция за безопасност на движението, проведохме пресконференция, за да напомним на гражданите за тежките последици от шофирането в нетрезво състояние. Пътувахме из цялата страна в образователна каравана, като посетихме четири града, в които разпространихме листовки и поканихме пешеходци да участват в симулация, наречена “пияни очила’’, за да им напомним колко опасно е шофирането под въздействие на алкохол.

 

КОНСУМИРАЙТЕ ОТГОВОРНО

Осъзнаваме, че да имаш ефективни и качествени партньори е от съществено значение за успешното намаляване на вредното използване на алкохол. В САЩ ние си сътрудничим с национално признати организации като Responsible Retailing Forum in the U.S. и програмата Respect 21® с цел да обединим усилията си с търговците на дребно и дистрибуторите и да предотвратим достъпа до алкохол на непълнолетни и разпространението му в колежите. Също така поддържаме ценни партньорства с Effective Alcohol Management (TEAM) Coalition and Training for Intervention Procedures (TIPS®), осигуряващи обучение както за търговците на дребно, така и на стадионите, за да подпомогнем отговорното обслужване и отговорната консумация на алкохол, което помага за намаляване на шофирането в нетрезво състояние.

 

ЗАЕДНО СМЕ ПО-СИЛНИ

От 2012 г. ние, като страна по Глобалните ангажименти чрез Международния алианс за отговорно пиене (IARC), работим в тясно сътрудничество с 13 други водещи компании за бира, вино и спиртни напитки, както и с правителствата по света, за да намалим прекомерната употреба на алкохол. До 2025 г. ще продължим да си сътрудничим с големите международни производители на алкохол, за да намалим употребата на алкохол с 10% и да призовем потребителите да консумират алкохол социално и отговорно.

Консумирайте Kamenitza с удоволствие и мярка.